Prof Dr Mustafa Hikmet Özhan
MUAYENEHANE

Randevu Talebi

Muayenehanemizde erişkin göğüs hastalıkları ile ilgili problemleri olan hastaları kabul etmekteyiz. Erişkin hasta grubumuz 18 yaşından başlamaktadır. 18 yaş altındaki hastaların pediatrik (çocuk) göğüs hastalıkları uzmanları ile görüşmeleri tavsiye edilir.
Muayenehanemizde hastalarımızı randevu ile kabul etmekteyiz. Lütfen başvurmadan önce iletişim bilgilerimizi kullanarak randevu alınız. Randevularımız hergün 14.00-18.00 arası her yarım saatte bir verilmektedir. Size uygun olacak randevu saatini belirleyerek sekreterlikten randevu alınız. Sekreterimiz size en uygun olan saati verecektir. Cumartesi günleri çalışmamız, kongre-seminer gibi seyahatlere ve görevlendirmelere denk gelmediği taktirde mümkün olabilmektedir. Cumartesi çalışma programı hakkında önceden bilgi alınız.

Randevu Öncesi

Muayenehanemize gelmeden önce yapılması gereken hazırlıkları gözden geçirirseniz muayeneleriniz esnasında size daha mükemmel hizmet verebilmemizi sağlarsınız. Muayene sırasında soyunup giyinmeniz gerekeceğinden pratik giysileri tercih ediniz.
Geçmiş tıbbi öykünüzle ilgili tüm dokümanları (eski filimler, raporlar, reçeteler vs.) getirmeniz tıbbi olarak değerlendirilmenize çok yardımcı olacaktır.

Medikal Bakım

Hastaneye yatmanızı gerektiren bir hastalık tespit edildiği taktirde İzmir'deki özel hastanelerde yatarak tetkik ve tedavi imkanı söz konusudur.
Muayenehane şartlarında kısa süreli girişimler ve tedaviler ayaktan yapılabilmektedir. Bu girişimlerin başlıcaları: plevral girişimler (plevral sıvı örneklemesi ve boşaltılması), aspirasyon, nebülizatör ile bronkodilatatör tedavidir.

Yiyecek Servisi

Muayenehanemizde kahve ve çay dışında yiyecek ve içecek servisi yoktur. Ancak muayenehanemizin çevresinde oldukça fazla sayıda restoran, lokanta ve kafeterya mevcuttur.

Ücretlendirmeler

Muayene ücreti için lütfen sekreterlik bilgi alınız. Hiçbir özel sigorta ve benzeri kuruluş ile anlaşmamız yoktur. Hastalarımız fatura karşılığında kurumlarından masraflarını talep edebilmektedir.
Girişimler için muayene ücretinden hariç ücretlendirme yapılmaktadır. Bu ücretlendirmeler için de sekreterlik bilgi alınız. Kontrol için başvurulardan ilk muayene sonrası 15 gün içindekiler ücretlendirilmemektedir. Danışma ve film gösterme şeklindeki başvurular da muayene süresi kadar zaman aldığından ücretlendirilmektedir.

Tel: (0232) 422 03 60 - Fax: (0232) 422 03 60 - Email: mustozhan@gmail.com
Adres: Mahmut Esat Bozkurt Caddesi Ersoy Apt.B Blok No:25 Kat:1 D:1 Alsancak - İZMİR

Web Tasarım
ve uygulama